Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar

Concert @ de Plassen

Oud-Loosdrecht

Watersporteiland Robinson Crusoe
Bibi Mentelpier t.h.v. Boegspriet 38
1231 HC Oud-Loosdrecht
Plan je route

Koop je ticket

Een uniek Concert midden op de prachtige Loosdrechtse Plassen. Zanger Jaap Reesema, woonachtig in Loosdrecht geeft een bijzonder optreden, want hij wordt op de piano begeleid door de slechtziende Robert Hutten. SailWise organiseert dit concert ter gelegenheid van haar 50-jarig jubileum. SailWise is in Loosdrecht bekend door haar actieve watersportvakanties voor mensen met een beperking op het watersporteiland Robinson Crusoe. Ook Fleur Smits, Manuela Nzenge, het Ad Hoc orkest, de band Bieslookkaravaan en Glen Palm treden op. De presentatie is in handen van Eva Eikhout. Bezoekers kunnen op speciale concertboten genieten van de optredens. Ook is het mogelijk om met een eigen boot te komen. Het belooft een betoverend concert te worden op een unieke locatie!

• € 30,00

Neem alvast een kijkje