Vroege vogel vaartocht Ankeveense Plassen

1244 PK Ankeveen
Plan je route

Boek nu je vaartocht

Wist je dat vogels rond zonsopgang heel actief zijn? Juist dán zingen zij hun mooiste lied van de dag. Zou je deze ochtendconcerten eens willen beluisteren vanaf het water en op een plek waar niemand komt?

Dat kan! Tijdens een Vroege Vogel Vaartocht vaar je in alle vroegte met de boswachter door  de Ankeveense  Plassen. In de mystieke ochtenddauw ga je samen de plas op om de vogels in dit waterrijke veenlandschap te horen en te zien.

In dit landschap van slootjes, legakkers, rietlanden en moerasbos leven vogels als kleine karekiet, rietzanger en purperreiger. En kun je het ‘snorren’ van de snor ontdekken?

Let op:

• Bij minimaal 4 verkochte kaarten gaat de rondleiding door. Bij minder deelnemers annuleert Natuurmonumenten de rondleiding en krijgt u uw geld terug.
  • Het is een open boot, dus denk aan warme- en/of regenkleding.
  • Ver…

Let op:

• Het is een open boot, dus denk aan warme- en/of regenkleding.
  • Vergeet je verrekijker niet!
  • Honden mogen helaas niet mee.
  • Controleer jezelf en/of je kinderen op teken na een bezoek in de natuur.
  • De excursie gaat in principe altijd door. Mocht het weer het echt niet toelaten, dan wordt u afgebeld door de vaargids.

Wanneer

• Zaterdag 27 april 2024 06.00 - 08.00 uur