Benefietconcert door Hannes Minnaar

Nederhorst den Berg

Het benefietconcert ten behoeve van de restauratie van het Bätz-Witte orgel wordt verzorgd door meesterpianist Hannes Minnaar.
Tijdens dit concert speelt Hannes Minnaar de Goldbergvariaties van Johann Sebastian Bach, een reeks van 30 variaties met als thema een prachtige aria die Bach voor zijn vrouw schreef. Hannes Minnaar laat deze muziek tot leven komen in de fraaie akoestiek van onze Willibrordkerk op een Fazioli-vleugel die ter beschikking is gesteld door de firma Evert Snel, piano’s en vleugels.

Hannes Minnaar…

Hannes Minnaar is één van Nederlands meest succesvolle pianisten en won prijzen bij internationale concoursen in Genève en Brussel. In 2016 kreeg hij de Nederlandse Muziekprijs uit handen van de minister van OCW. Minnaar soleerde bij alle Nederlandse symfonieorkesten. Voor zijn CD-opname van de Goldbergvariaties ontving hij in 2022 een Edison.

Kaarten voor dit unieke concert kunt u in voorverkoop à € 25,- per kaart bestellen via de website van klassiekemuziek.nl of bij Passieflora Bloembinderij te Nederhorst den Berg.

• Zaterdag 1 juni 2024 16.30 - 18.00 uur

• € 25,00