Sorry, deze activiteit is niet meer beschikbaar

OERRR Paasspeurtocht 's-Graveland

's-Graveland

Zoek op tweede paasdag de verstopte eieren en ontdek welk ei van welke vogel is. Deze speurtocht duurt ongeveer 1 uur en is voor gezinnen met kinderen vanaf 4 jaar.

In het bos van Boekesteyn bij Bezoekerscentrum Gooi en Vechtstreek in 's-Graveland heeft de paashaas eieren verstopt van verschillende vogels. Volg de route en vind ze allemaal. Ontdek op de zoekkaart welk ei bij welke vogel hoort!

Ga na afloop gratis ravotten in Speelnatuur van OERRR of breng een bezoek aan restaurant Brambergen.

Handig om te weten:

• Je kunt op verschillende tijden starten tussen 11.00 en 14.00 uur.
  • Er zijn meerdere starttijden en op ieder tijdstip zijn er plekken te reserveren. Klik rechtsboven in de kalender op de datum en kies een starttijd waar nog vrije plaatsen beschikbaar zijn!
  • Deze activiteit is geschikt voor gezinnen met kinderen vanaf 4 jaar en duurt ongeveer 1 uur.
  • Kin…

Handig om te weten:

• Je kunt op verschillende tijden starten tussen 11.00 en 14.00 uur.
  • Kinderen kunnen alleen deelnemen onder de begeleiding van een volwassenen. De volwassenen hoeft zich niet aan te melden.
  • Koop van te voren je tickets online.
  • Gezinslid of lid van OERRR € 4,20, niet-lid € 6,00
  • Honden mogen helaas niet mee.
  • Betaald parkeren (gratis uitrijden met ledenpas van Natuurmonumenten)

Prijzen

• Niet leden € 6,00